Beköszönő

2009.09.12. 09:41 :: Áfonyka

Vaszilij Szigarjov: Guppi
tragédia vagy komédia két részben

Szereplők:
Tamara: Pokorny Lia
Pása: Vidákovics Szláven
Leonyid, Tamara férje: Balikó Tamás

Rendező: Szikora János

Bemutató: 2009. december 5. Aranytíz

 

az a megtisztelő feladat ért, hogy én lehetek az előadás asszisztense-súgója-ügyelője.

próbáról próbára blog formájában nyomonkövethetővé fogom tenni, hogy születik ez az előadás. illetve nemcsak az olvasópróbától a bemutatóig, hanem egészen az utolsó előadásig írok majd (hisz a bemutatóval még semmi nem ér véget, sőt).

élmények-érzetek, tapasztalatok, fotók. aztán még ki tudja mi minden...

remélem ez mások számára is érdekes is lesz. nekem mindenképp, hisz sosem voltam rendezőasszisztens. (titokban szerettem volna.) furcsa is még a tudat, hogy én is részt veszek a produkció létrehozásában, nem mindig hiszem el.

hamarosan folyt.köv..

Szólj hozzá!

Címkék: kultúra színház komédia tragédia szikora jános pokorny lia aranytíz guppi arany10 balikó tamás vidákovics szláven szigarjov

A bejegyzés trackback címe:

https://guppi.blog.hu/api/trackback/id/tr641376676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása