November 30.

2009.12.01. 21:53 :: Áfonyka

DÖCC

Nagyon vegyes volt a mai próba. Fél 12-től fél 3-ig, majd fél 4-től 5-ig próbáltunk. Az elejével sok a szüttyögés, nem egyszerű összepakolni.
Nem megy olyan jól, mint pénteken. És megmondom őszintén, nem mindig értettem Szikorát, hogy mit is szeretne látni. Jó, hogy nem én állok a színpadon (mondjuk nem véletlenül...).
Nagyon fáradt vagyok. Nem mindig tudtam 1000%-osan koncentrálni, Balikónak egyébként sem könnyű súgni, ma meg pláne nehezen ment. Szóval nem voltam a súgók gyöngye. (Nem mintha egyébként az lennék, de ahhoz képest, hogy először csinálom, szerintem nem megy rosszul. De ezt ők tudnák megmondani.)

Olyan érzésem van most, mint az Aranytiz munkám előtt a gyakorlati helyemen (fotócikkeket árusító bolt) mikor leltároztunk: mikor már azt hittük, hogy fél óra és végzünk, még 2-3 órát ott voltunk.

De szombatra össze KELL állnia, úgyhogy össze is fog állni. 

Szólj hozzá!

Címkék: kultúra színház szikora jános pokorny lia aranytíz guppi arany10 balikó tamás vidákovics szláven

A bejegyzés trackback címe:

https://guppi.blog.hu/api/trackback/id/tr61567466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása